fbpx

Cum se poate folosi un antreprenor de inteligenta artificiala?

 

Inteligenta artificiala este un subiect inflacarat din ultimele luni. Odata cu aparitia Chat GPT, care este un instrument ce fluidizeaza anumite servicii de copywriting care sunt repetitive si epuizante, toata industria marketing-ului si a antreprenoriatului a fost bulversata.

Unii se tem de aceste unelte digitale, altii vad oportunitatile si profita de ele, precum in cazul serviciilor de publicitate platita, in care unele etape pot fi consumatoare de energie si creativitate, motiv pentru care A.I-ul este aici sa iti usureze munca.

Reusitele unei companii se masoara in continuitatea de a gasi noi solutii si arii din care poti exclude inteligenta umana pentru a o inlocui cu cea artificiala, folosindu-te de mintea creativa a omului in lucruri mai complexe si cu adevarat importante pentru mediul de afaceri.

 

1.     Serviciile De Customer Service

Este bine stiut faptul ca serviciile de customer service au fost si vor ramane o parte integrata si esentiala dintr-un business, indiferent de marimea acestuia. Necesitatea oamenilor de a interactiona direct cu business-urile de unde achizitioneaza diverse produse si servicii, ramane pe primul loc.

Insa, inteligenta artificiala poate fi suficient de eficienta si in acest caz. Ea poate ajuta la imbunatatirea experientei generale a serviciilor pentru clienti. In primul rand, poate sa ajute personalul sa se ocupe de mai putine solicitari, reducand fluxul de lucru.

Multe intreprinderi deja se folosesc de chat bot-uri ca si prima interactiune cu omul. Daca va fi nevoie de interventie umana pentru probleme mai personale sau complicate, atunci chat bot-ul va face conexiunea cu un angajat real.

Comunicarea proactiva cu clientii iti va asigura satisfactia lor. In plus, inteligenta artificiala are posibilitatea de a comunica in diferite limbi cu publicul tinta. A.I. iti va oferi anumite informatii cheie care ajuta la personalizarea experientei consumatorului.

 

2.     Inlocuirea Interactiunii Prin Intermediul E-mail-ului

Primirea in masa a e-mail-urilor de la clienti, in care trebuie sa tii evidenta sutelor de comenzi, solicitari si a multor altor lucruri, poate distruge intr-un timp destul de scurt si cele mai organizate echipe.

Nu doar ca este foarte dificil si aproape imposibil sa gestionezi atat de multe cereri din punct de vedere logistic. In unele cazuri, exista posibilitatea sa revii cu un raspuns lent pentru client, motiv care poate sa faca situatia sa se transforme intr-una stresanta si solicitanta pentru corespondent.

In acest caz, un robotel pentru e-mail poate sa automatizeze serviciile de clienti. Acesta are capacitatea de a raspunde la intrebari simple si repetitive, legate de preturi, sa transmita e-mail-uri in conformitate cu evolutia comenzii, iar in cazul problemelor mai complexe, va interveni omul pentru o rezolvare prompta si eficienta.

Unele tehnologii au chiar posibilitatea de a prelua tonul si limbajul specific brand-ului tau pentru a se preveni inrautatirea situatiei si evitarea tonurilor mult prea vesele. Acest lucru va ajuta la economisirea timpului de asistenta pentru clienti in cazul intrebarilor ce se repeta.

 

3.     Imbunatatirea Calitatii Si Relevanta Continutului

Cu cele mai noi integrari ale inteligentei artificiale, motoarele de cautare au devenit la fel de receptive in intelegerea nevoilor utilizatorilor si depistarea continutului relevant si original din online.

Motoarele de cautare care au integrate tehnologii de inteligenta artificiala selecteaza mult mai atent continutul pentru a le oferi utilizatorilor din mediul online raspunsuri relevante si factuale pentru cautarile lor.

Se folosesc de algoritmi de invatare profunda care pot depista gradul de:

  • relevanta;
  • usurinta in citire;
  • autenticitatea. 

 

Acest lucru inseamna ca editorii vor trebui sa livreze continut cat mai calitativ cu putinta, deoarece clasamentul in motoarele de cautare depinde de acestea. Astfel, prin intermediul acestei inteligente, poti sa adaptezi continutul si strategiile de SEO si marketing in functie de tendintele actuale.

Chat bot-urile actuale pentru crearea continutului scris pot ajuta copywriterii si content writerii sa depisteze continutul relevant in acel moment pentru public, cat si sa se foloseasca de acesta pe post de sursa de inspiratie.

 

4.     Analiza Emotionala Prin Intermediul Inteligentei Artificiale

Analiza sentimentelor a devenit in ultimul timp un instrument foarte puternic in marketing, fara de care nici un continut nu ar putea sa fie generat corespunzator. Aceste studii iti permit sa deslusesti si sa intelegi emotiile clientilor tai.

Intelegand ceea ce simt in legatura cu marca si produsele pe care le oferi, vei putea imbunatati experienta si serviciile. Astfel, instrumentele de invatare automata pot analiza mii de date de pe canalele in care activezi, incluzand recenzii sau pareri din social media intr-un timp extrem de scurt.

 

Astfel, folosindu-te de avantajele inteligentei artificiale pentru automatizarea anumitor procese repetitive, vei avea un mare avantaj in fata competitorilor ce refuza sa utilizeze magia A.I-ului.




Iti Doresti Sa Fii La Curent Cu Ultimele Noutati, Sfaturi Si Trucuri
Din Marketingul Online?





error: Continutul este protejat!
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul, pentru a oferi functiile retelelor sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor nostri pentru a-ti oferi experiente deosebite, pentru a analiza traficul si modul de utilizare si pentru a-ti personaliza serviciile noastre. In cazul in care alegi sa continui utilizarea website-ului nostru esti de acord cu utilizarea modulelor noastre si politica de confidentialitate.