Content marketing-ul este printre cele mai eficiente metode de captare a atentiei consumatorilor. A devenit una dintre principalele canale de consolidare a increderii printre clientii tai.
In contextul actual, marketingul online este avantajos, dar totusi dificil de realizat daca nu ai instrumentele potrivite. Competitia este acerba, iar zi de zi companiile din aceeasi industrie se lupta pentru vizibilitate si, evident, vanzari crescute.
Ai nevoie de cineva specializat in servicii content marketing pentru ca brand-ul tau sa se dezvolte si sa ajunga la nivelul mult dorit. Content marketing-ul insumeaza toate elementele ce sunt legate de continut, adresate catre utilizatori si potentiali clienti.
A fost creat special cu scopul de a-ti promova afacerea si serviciile pe care le oferi pentru a capata o voce si o identitate ce sa te scoatain evidenta printre sutele de afaceri similare.
Obiectivele Si Formele Serviciilor De Content Marketing
Content Marketing-ul, asa cum este definit de catre Corey Wainwright de la Hubspot, este „o forma de marketing focusata catre crearea, publicarea si distribuirea de continut pentru o piata targetata, de obicei online, cu scopul de a atrage cat mai multi clienti noi”.
Astfel, ca si orice alte demers in mediul publicitatii online, implementarea unei astfel de campanii are obiective concrete:
- captarea atentiei publicului tinta;
- construirea unei relatii bazate pe incredere intre companie si consumatori;
- cresterea vizibilitatii brand-ului (brand awareness);
- generarea de lead-uri;
- obtinerea de link-uri ce faciliteaza campaniile de SEO;
- cresterea vanzarilor.
Inainte de a da drumul unei strategii de content marketing, trebuie saintelegi cateva aspecte foarte importante despre publicul caruia te adresezi. Ceea ce trebuie sa descoperi si saintelegi despre potentialii clienti sunt nevoile pe care le au si problemele din cauza carora nu pot dormi.
Conform Piramidei lui Maslow si a evolutiei din zilele noastre, nevoile oamenilor sunt strans legate de:
- stima de sine;
- dezvoltarea personala.
Sunt niste nevoi complexe, care, in mod evident, devin foarte greu de satisfacut. Individulvrea sa empatizeze si rezoneze cu brand-ul tau, ca intr-un final sacapete incredere.
Daca reusesti sa anticipezi nevoile deja existente, vei putea depista deciziile de cumparare pe care se bazeaza acestia. Informatiile pe care le oferi trebuie sa fie concrete, relevante si in special credibile pentru a construi o conexiune importantaintre clienti si brand.
Formele de Content Marketing prin care poti transmite valoare sunt:
- interviurile;
- postarile de blog;
- studiile de caz;
- stirile;
- seminariile online;
- infograficele;
- continuturile video;
- rubricile de intrebari si raspunsuri;
- e-book-uri;
- newsletters etc.
Care Sunt Avantajele Content Marketing-ului In Era Digitala?
Continutul online nu are efecte doar asupra promovarii sau oferirii de solutii. Acesta este realizat de catre profesionisti, de o echipa bine inchegata de specialisti, ce au posibilitatea si cunostintele necesare pentru a-ti aduce un plus in dezvoltarea business-ului tau.
1. Devii O Sursa Credibila
Content Marketing-ul te ajuta sa devii o sursa credibila de informare. Chiar daca site-ul este foarte bine optimizat pentru utilizator, acesta are nevoie mai mult decat atat. Mai exact, de informatii si solutii la intrebarile sale.
Din acest motiv, accentul cade pe serviciile de copywriting sau content writing foarte bine documentate, care genereaza informatii relevante si credibile pentru o crestere organica.
2. Consolidezi Increderea Clientiilor
Atunci cand te afli in mediul online, este foarte important sa pastrezi o relatie stransa cu clientii tai, iar acest lucru poate avea loc doar daca esti prezent prin:
- postari;
- comentarii pe retelele sociale;
- articole de presa.
3. O Solutie Economica De Promovare Online
Content Marketing-ul este una dintre cele mai eficiente metode de promovare pentru afacerea ta. Este sigura, eficientasi mai ales avantajoasa din punct de vedere financiar. Te poti bucura de expunerea dorita, fara costuri „surpriza”.
4. Cresterea Gradului De Expunere
Spre deosebire de mediul offline, unde optiunile de a-ti promova afacerea sunt destul de limitate, in mediul online un brand are posibilitatea de a creste organic si repede daca se adopta strategiile potrivite.
Puterea stain targetarea corecta a audientei si ideile ingenioase ale specialistilor pe care i-ai ales. Ei vor implementa tot ceea ce este necesar pentru ca afacerea ta sa ajunga la cat mai multa lume relevanta.
De cele mai multe ori, este nevoie de o sclipire la nivelul marketing-ului, ce va inclina balanta in avantajul tau.
Asadar, este important sa nu lucrezi de unul singur asupra consolidarii si promovarii afacerii tale in online. Nu doar ca va deveni coplesitor, dar specialistii sunt cei ce cunosc cel mai bine piata marketing-ului prin continut. Bucura-te de vizibilitate si de castiguri crescute prin intermediul Content Marketing-ului.
Iti Doresti Sa Fii La Curent Cu Ultimele Noutati, Sfaturi Si Trucuri
Din Marketingul Online?