fbpx

Ce tip de logo i se potriveste afacerii tale?

Vrei sa iti deschizi o afacere, ai nevoie de un logo, dar nu stii care este cel potrivit? Afacerea ta creste din ce in ce mai frumos, dar simti ca lipseste ceva? Cu ajutorul logo-ului, publicul poate identifica mai usor brandul tau. Este o piesa importanta care ar putea sa-ti influenteze mult evolutia afacerii tale. Dar noi suntem aici, sa iti oferim sfaturi care te vor ajuta sa alegi logo-ul potrivit:

1. Cel monograma (lettermark)

Este format doar din litere si ajuta in cele mai multe cazuri, la simplificarea denumirii brandului tau. Sonorizarea rezulta din alaturarea literelor si formeaza acronime memorabile care ajung sa reprezinte identitatea brandului tau. Cu ajutorul acestui tip de logo, oamenii vor avea o usurinta in a memora fonetic brandul, mai ales daca ai un nume lung, precum celor de la NASA.

2. Cel tipografic (wordmark)

Este format doar din text si se foloseste numele brandului. Exemple in acest sens pentru a intelege la ce se refera acest tip de logo: Coca-Cola, Samsung, Gillette. Poti sa folosesti acest tip de logo, atunci cand numele brandului este scurt si memorabil. Chiar daca este format doar din litere, acest logo are parte de creativitate si originalitate. Se pot adauga culori si forme prin care numele brandului devine mai puternic si usor de sesizat.

3. Cel cu simboluri (submark)

Este reprezentat dintr-un semn, simbol ce poate sa fie un obiect real stilizat sau o forma abstracta. Acest tip de logo este utilizat in special de brandurile populare care au o audienta masiva: Nike, Apple. Recunoastem cu totii brandurile care au simbol pentru ca ni s-a intiparit in minte semnul lor distinctiv.

4. Cel de marca (brandmark)

Se rezuma la logo-ul scris, tipografic, care este alaturat unui element vizual. Acest element vizual poate sa fie un simbol abstract, real stilizat sau un personaj. Daca vrei sa asociezi numele brandului cu un simbol, aceasta este cea mai buna varianta. In acest caz, exista posibilitatea sa:

  • folosesti simbolul, fara tipografie, precum in cazul celor de la Mercedes Benz, Vodafone.
  • renunti la simbol si sa pastrezi tipografia, pentru ca oamenii sa identifice mult mai usor brandul, precum celor de la KFC.
  • sa adaugi o mascota sau un personaj ilustrat care este semnificativ pentru compania ta pentru a crea o identitate vizuala originala si cu un impact mare, precum brandurile Nestle, Milka.

Daca esti la inceput de drum este benefic pentru tine sa folosesti acest tip de logo deoarece este o cale mai usoara, dar si sigura pentru a construi o imagine puternica si memorabila.

5. Cel combinat (combination marks)

Daca vrei sa iti prezinti domeniul de activitate a brand-ului tau, poti utiliza acest tip de logo, prin care se apeleaza la toate celelalte prezentate mai sus. Este versatil pentru ca poti sa folosesti doar simbolul grafic sau doar denumirea brandului, iar publicul sa ajunga sa-l recunoasca usor, precum in cazul celor de la Dove.

6. Emblematic (emblem)

Se foloseste cu precadere in cazul organizatiilor publice si a institutiilor de invatamant. Are un rol important pentru ca readuce la viata traditia si radacinile istoriei brandului. Iar brandurile care au in spate o istorie lunga si frumoasa, readuc in atentia oamenilor traditia, durabilitatea, dar si prestigiul folosind acest timp de logo, precum Stella Artois, Peugeot.

Prin analiza nevoilor, dar si a valorilor companiei, poti alege ce tip de logo sa folosesti pentru afacerea ta sau putem sa realizam noi acest pas important pentru afacerea ta!




Iti Doresti Sa Fii La Curent Cu Ultimele Noutati, Sfaturi Si Trucuri
Din Marketingul Online?





error: Continutul este protejat!
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul, pentru a oferi functiile retelelor sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor nostri pentru a-ti oferi experiente deosebite, pentru a analiza traficul si modul de utilizare si pentru a-ti personaliza serviciile noastre. In cazul in care alegi sa continui utilizarea website-ului nostru esti de acord cu utilizarea modulelor noastre si politica de confidentialitate.