fbpx

De ce site-ul tau pierde pozitii in Google?

Clasarea pe pozitii de top pe motorul de cautare Google iti genereaza mai mult trafic si creste vizibilitatea afacerii pe care o doresti sa o promovezi. Din pacate, daca site-ul tau nu are o pozitie buna in clasamentul Google, nu va ajunge nimeni la brandul tau, de aceea este bine sa faci tot posibilul sa ai un site web bun pentru a fi vazut.

Exista unele motive, destul de plauzibile, care te fac sa pierzi pozitii in Google:

  1. Preferintele oamenilor se schimba

Nu uita ca targetul tau este reprezentat de utilizatorii motorului de cautare, astfel algoritmii Google tin cont de modul in care oamenii cauta. Este de la sine inteles ca un serviciu sau un produs incepe sa devina mai putin popular atunci cand traficul trimis din Google catre site-uri sa fie mai mic in comparatie cu perioadele in care afacerea ta era de interes pentru utilizatori. Astfel, trebuie sa cunosti bine strategia de SEO pentru ca trebuie sa te bazezi pe sezonalitatea cuvintelor cheie si trebuie sa analizezi cum sunt afectate unele dintre cuvintele cheie ce au fost targetate in functie de luna in care sunt cautate.

  1. Schimbarile algoritmilor Google

Un motiv principal prin care poti pierde pozitii in clasament este reprezentat de Google care are diferite actualizari la algoritmii utilizati de motoarele de cautare. Ne referim prin aceasta la faptul ca, Google, dupa aceste actualizari poate intelege si analiza diferit toti algoritmii.

Greseala cea mai frecventa este ca se analizeaza site-ul pentru a vedea ce este gresit sau se considera ca Google targeteaza doar un anumit tip de site-uri. Trebuie sa se stie ca algoritmii utilizati de acesta au un singur scop: satisfacerea utilizatorilor motorului de cautare prin intelegerea acestora, dar si a paginilor web din indexul.

  1. Pozitii de top in Google sunt temporare

Specialistii SEO considera ca un site ce ajunge in top 3 rezultate organice din prima pagina pe Google, nu va ramane permanent acolo. „Rezultatele organice sunt in esenta temporare” spune John Mueller. Acesta considera ca daca un site a avut rezultate bune multi ani la rand, nu inseamna ca mereu va fi pozitionat in asa fel si in viitor.

 

Ce poti face pentru a creste pozitia website-ului pe Google:

–  Continutul sa fie de calitate si sa includa cuvintele cheie ce au fost gasite in strategia de SEO;

Titlul paginii este foarte important si asigura vizibilitate in motoarele de cautare. Evita sa folosesti titluri lungi, iar cuvintul cheie principal sa se gaseasca si in titlu.

–  Adauga link-uri pe alte site-uri relevante catre site-ul tau. Este recomandat maxim 2-3 link-uri pe fiecare site.

Daca nu te pricepi prea bine la SEO sau nu este punctul tau forte, poti apela la noi sa-ti aducem prin serviciile noastre vizibilitate pe site-ul afacerii tale.




Iti Doresti Sa Fii La Curent Cu Ultimele Noutati, Sfaturi Si Trucuri
Din Marketingul Online?





error: Continutul este protejat!
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul, pentru a oferi functiile retelelor sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor nostri pentru a-ti oferi experiente deosebite, pentru a analiza traficul si modul de utilizare si pentru a-ti personaliza serviciile noastre. In cazul in care alegi sa continui utilizarea website-ului nostru esti de acord cu utilizarea modulelor noastre si politica de confidentialitate.