fbpx

Fii mereu la curent cu ce se intampla in Social Media

Marketigul a capatat noi valente de cand cu aparitia retelelor de socializare, adica Social Media. Platformele sociale au devenit una dintre cele mai bune modalitati de comunicare cu publicul tinta.

Ca si orice alta afacere, pentru a te dezvolta armonios, va trebui ca in anul 2023 sa abordezi si tu noile tendinte in materie de Social Media. Comunicarea cu publicul se realizeaza foarte usor si direct, devenind bilaterala. Insa, Social Media mai are puterea de a creste considerabil vanzarile.

Anul nou aduce cu sine si noi abordari pentru aceste platforme. Incepand de la noi campanii de promovare, 2023 te surprinde cu tendinte perfecte pentru orice brand. Facebook ads este folosit cel mai des pentru reclame.

 

Video-Audio content

Pe majoritatea retelelor de socializare, contentul se bazeaza mai mult pe video si audio. 2023 este momentul tau de glorie in care poti sa creezi strategii audio:

  • Facebook a introdus reactiile la postarile de pe platforma, ce sunt acompaniate de sunete;
  • Twitter se mandreste cu tweet-urile vocale si Twitter Spaces;
  • Linkedln are evenimente strict audio;
  • Instagram a introdus sectiunea de reels-uri, unde se folosesc audio-uri celebre.

Iar in cazul in care te simti indraznet, poti accesa si Metavers-ul care a fost lansat recent. Este o modalitate inedita prin care poti experimenta marketingul bazat pe audio, prin intermediul retelelor de socializare.

 

Jocurile devin noul tau loc de promovare

Jocurile de pe retelele de socializare ofera o mare posibilitate de dezvoltare a brandului. Pe Facebook exista jocuri create de diferite branduri, ce pot fi jucate in perechi in timpul unui video call. Casele de moda de lux vor continua sa utilizeze jocurile pe post de mijloc de implicare a clientilor, facandu-se legatura intre brand si public prin intermediul realitatii virtuale.

 

Content de calitate in format full-screen

Contentul de calitate este perfect de vizionat atunci cand se afla in modul full-screen, ceea ce inseamna ca din ce in ce mai mult continut va fi creat in formatul 9:16. Acest raport a fost introdus pentru prima data de catre Tik Tok.

Instagram i-a urmat modelul, la fel si YouTube. Pe Facebook, videoclipurile pe verticala au obtinut o rata de vizionare mai mare de 90%, fata de videoclipurile pe orizontala. Asadar, imbratiseaza formatul 9:16 si fa auzita vocea brandului tau.

 

Inteligenta artificiala pentru Social Media

Inteligenta artificiala nu-ti va fura „painea”, ci doar te va ajuta in automatizarea anumitor task-uri legate de content creation si analiza de date. Inteligenta artificiala este un softwer care creaza draft-uri pentru postarile din social media sau pentru reclame.

Ne asteptam la o crestere a A.I.-ului cu 120% in Social Media. Desigur, Inteligenta Artificiala nu va putea inlocui in totalitate ceea ce un om deja creaza, ci mai degraba iti va deveni partener de afaceri, pentru a te ajuta sa creezi content mai creativ, care sa converteasca utilizatorii retelelor in clienti.

Autenticitatea nu se demodeaza niciodata

In 2022, oamenii au fost influentati direct si activ de catre autenticitatea cu care brandurile se prezinta pe retelele de socializare.

Publicul prefera reclame bine documentate, cu informatii reale, dovedite, in locul celor care nascocesc pareri. Este de retinut faptul ca oamenii achizitioneaza cele necesare prin intermediul rationamentului.

Asadar, utilizatorii de social media te vor aprecia mai mult daca abordezi reclame cu continut autentic, prezentari simple, directe si concrete. Brandul tau va primi la randul sau reactii calde din partea posibililor clienti si chiar si din partea unor branduri cu care rezoneaza.

 

Fii uman, chiar daca te afli in mediul online

Dupa cum am spus si in randurile anterioare, inteligenta artificiala devine doar un ajutor, o unealta pentru creatorii de continut video, audio si scris. Consumatorii tai sunt oameni, iar ei au nevoie de interactiune reala pentru a deveni fideli brandului pe care l-ai lansat pe piata.

Marcile din toate industriile recunosc importanta prezentei pe retelele de socializare, abordand doua strategii de marketing:

  • UGC – continut generat de utilizatori;
  • IGC – noua interpretare a continutului de marca.

Nevoia de uman este desprinsa din autenticitate. Asa cum nici un om nu este copia altei persoane, la fel si afacerile difera, avand acel element care le scoate in evidenta. Comunicarea se va realiza intr-un stil mai „friendly”, mai aproape de comunicarea interumana din viata de zi cu zi.

 

Anul 2023 vine la pachet cu noi tendinte de care trebuie sa tii cont pentru a te bucura de succes. Alegerea retelelor sociale pe post de canal de comunicare este cea mai simpla si necostisitoare metoda pe care o poti aborda, atat pentru anul nou, cat si pentru urmatorii ce vin.  




Iti Doresti Sa Fii La Curent Cu Ultimele Noutati, Sfaturi Si Trucuri
Din Marketingul Online?





error: Continutul este protejat!
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul, pentru a oferi functiile retelelor sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor nostri pentru a-ti oferi experiente deosebite, pentru a analiza traficul si modul de utilizare si pentru a-ti personaliza serviciile noastre. In cazul in care alegi sa continui utilizarea website-ului nostru esti de acord cu utilizarea modulelor noastre si politica de confidentialitate.