Pastrarea legaturilor reprezinta una dintre cheile de succes pentru afacerea ta. Este greu sa poti mentine legaturi cu clientii tai si sa le consolidezi mai bine pe parcursul anilor. Dar pentru ca ne dorim ca afacerea ta sa functioneze mai bine, iti prezentam despre e-mail marketing, pentru a putea sa generezi mai multe vanzari.
Ce Inseamna E-mail Marketing?
E-mail marketing reprezinta un canal sau o forma de marketing direct, ce integreaza strategii si tactici folosite pentru a crea si distribui continut prin e-mail-uri cu scopul de a crea relatii intre brand si clienti. Un alt scop este acela de a trimite informatii noi si actualizari de natura promotionala.
Este o unealta magica pentru tine, dar daca nu cunosti cum sa vinzi prin acest instrument poti ajunge sa ai parte de consecinte negative. De aceea, noi suntem aici, sa-ti spunem secretele perfecte pentru tine.
Care Sunt Avantajele?
- Principalul avantaj este ca tu detii controlul relatiei cu audienta;
- Foarte eficient in cresterea vanzarilor deoarece email marketing-ul reprezinta cel mai bun instrument de marketing online pentru a converti potentialii clienti;
- Poate sa fie automatizat si desigur ca este un vis devenit realitate pentru un om de marketing sau antreprenor, sa aiba o „masinarie” care sa-i produca vanzari;
- Are costuri mici, iar cheltuielile pot varia in functie de cati abonati ai;
Pentru Ce Si Cum Sa Faci E-mail Marketing?
Fata de alte canale web de marketing, acest canal iti garanteaza cele mai performante rezultate cu privire la convertirea utilizatorilor. Consumatorilor le place sa primeasca buletine informative de la brandurile preferate, pentru ca sunt rapide intr-o comunicare unu-la-unu si pentru ca actualizarile sunt in timp real la oferte speciale de produse sau servicii. Nu trebuie sa trimiti o mie de buletine informative cu ofertele interesante, reduceri sau promotii cu mesajul constat de „Cumpara chiar acum!” deoarece aceasta tehnica nu va functiona. Tot acest proces trebuie sa aiba la baza un plan editorial pentru crearea de continuturi valoroase trimise clientilor tai.
Dar Cui Ii Foloseste?
Conform web marketingului, majoritatea instrumentelor de promovare nu pot fi aplicate in orice situatie, fiindca nu exista un instrument compatibil cu toate cazurile, dar email marketing-ul este o exceptie. Acesta are mult potential si se potriveste pentru toate tipurile de companii.
Pentru ca majoritatea magazinelor de imbracaminte/incaltaminte, supermarket-uri sau restaurante favorite iti cer e-mailul, poti ajunge sa ai parte de un contact cu utilizatorul mai apropiat, fata de alte instrumente de promovare web. Reusind sa trimiti un mesaj in inbox-ul unui client sau potential client, ajungi sa creezi un raport esential de unu-la-unu cu acesta si sa-ti atingi obiectivele mult mai repede.
Care Sunt Obiectivele Acestui Instrument?
Email marketing-ul se concentreaza in principal pe a vinde produse sau servicii si a lua legatura cu clientii sau cu cei deja avuti. In functie de afacerea ta, se pot gasi diferite obiective:
- Daca ai un blog – principalul obiectiv este de a aduce oamenii mereu pe site-ul tau;
- Pentru un magazin online – poti face campanii de marketing direct sau de convertire a celor care au abandonat cosul de cumparaturi cu produse in el;
- Construieste relatii cu publicul tinta – prin povestile pe care le gandesti pentru oamenii tai;
- Cere oamenilor sa cumpere – deoarece poti controla cand si cum sa promovezi produsele sau serviciile si clientii sa dea click direct din email pentru a achizitiona. Oamenii sunt mult mai obisnuiti sa citeasca anunturile de vanzare de pe email decat de pe alta platforma;
Cum Sa Ai Parte De O Lista De Email-uri?
Fara o audienta, email marketing-ul nu exista. Daca te-ai gandit sa-ti cumperi liste, te rugam sa ne renunti la aceasta idee pentru ca este o risipa de bani si timp. Mesajele tale vor ajunge in spam, iar potentialii clienti nu te vor lua in seama. Uite cateva sugestii:
- pune formulare de abonare la newsletter;
- creeaza un magnet;
- foloseste-te de Facebook, Instagram, Youtube;
- organizeaza concursuri;
- ofera un instrument gratuit;
Daca ti-au placut informatiile oferite si ai vrea sa stam la o discutie mai amanuntita despre acest subiect, te invitam sa ne contactezi.
Iti Doresti Sa Fii La Curent Cu Ultimele Noutati, Sfaturi Si Trucuri
Din Marketingul Online?