fbpx

Metode de a creste interactiunea afacerii tale cu publicul tinta

Ca si afacere nu poti rezista pe piata fara audienta ta. Nevoia lor de a comunica mai mult cu brand-ul ar trebui sa se evidentieze in demersurile pe care le realizezi. Poate este vorba despre crearea unui site web interactiv prin care utilizatorii pot afla foarte multe lucruri despre tine.

In plus, majoritatea oamenilor se folosesc de telefon pentru a afla mai repede informatii, iar mediul retelelor sociale a devenit un adevarat camp de lupta. Pentru a-ti creste interactiunea cu utilizatorii fii prezent prin intermediul unor servicii de marketing social media, pe care doar o agentie de publicitate le poate realiza intr-un mod profesional.

 

Cum poti ajunge cel mai bine la publicul tau tinta?

Este intrebarea pe care majoritatea antreprenorilor si marketerilor si-o pun. In primul rand, publicul tinta este segmentul de persoane carora se adreseaza brand-ul tau prin identitate vizuala, texte persuasive si diverse tipuri de campanii lansate in mediul online si nu numai.

In al doilea rand, pentru a ajunge mai repede la ei, trebuie sa ii cunosti cu adevarat. Astfel, brand-ul tau trebuie sa afle lucrurile pentru care acestia nu pot sa zambeasca sau grijile care pot fi rezolvate prin intermediul unui produs sau serviciu pe care il oferi.

De exemplu, daca detii o afacere ce se ocupa cu reparatii laptop-uri, oamenii vor avea nevoie atat de serviciile pe care le oferi, cat si despre diverse sfaturi pentru a evita problemele viitoare. Astfel, ca si brand, poti sa maresti interactionarea cu ei raspunzandu-le pe paginile de Facebook si Instagram la diverse nelamuriri. Ei vor aprecia si vor apela la serviciile pe care le oferi in viitorul apropiat.

 

Incepe prin a-ti defini publicul tinta

In alta ordine de idei, nu poti oferii solutii rapide daca nu stii cine este publicul tau tinta. Dupa cum am spus si in randurile anterioare, acest public este format din persoane reale, fara de care afacerea ta nu ar functiona.

Acestea au anumite probleme, a caror rezolvare o pot gasi in serviciile si produsele pe care le oferi. Insa, pentru a intelege mai bine cum poti interactiona eficient cu ei, trebuie sa ii cunosti. Acest proces este vital pentru succesul afacerii tale, deoarece iti vei cunoaste in profunzime audienta si vei stii ceea ce cauta de la tine.

In plus, ai posibilitatea de a le oferi un element definitoriu, pe care nu au cum sa-l gaseasca la concurenta. Astfel, vei avea nevoie de:

  • date demografice;
  • date psihologice;
  • date despre dorintele lor cele mai ascunse;
  • motivele pentru care aleg competitorii in loc de afacerea ta.

 

Creeaza content original si folositor

Nimeni nu-si doreste sa piarda timpul in mediul online cu video-clip-uri si mesaje nefolositoare pentru propria persoana. Traim in era vitezei, iar clientii tai au nevoie de informatii clare, concise, utile si mai ales care pot sa fie digerate rapid.

Astfel, poti scrie articole despre topice interesante si de actualitate din aria ta de activitate. De exemplu, daca te ocupi de o cafenea, poti scrie articole legate de originile cafelei, beneficiile sale asupra corpului uman sau chiar o scurta istorie a boabelor pe care le folosesti pentru prepararea bauturilor.

Prin urmare, content marketing-ul joaca un rol major in acest proces de crestere a interactiunii cu audienta ta. Vei mai avea nevoie de:

  • Video marketing – natura umana apreciaza mai mult continutul vizual, fiind o sursa mai rapida de inspiratie; un video calitativ poate atrage atentia si porni o discutie intre membrii audientei si brand;
  • Postari de blog/articole – asigura-te ca scrii doar continut relevante pentru publicul tau;
  • Continut pentru social media – cel mai bine te vei conecta cu audienta prin intermediul retelelor sociale, atat prin elemente de text, cat si video;

 

Lucreaza cot la cot cu influencerii

Marketing-ul a explodat de cand se abordeaza colaborarile cu influenceri. Acestia au deja o audienta creata la care au posibilitatea de a le prezenta produsele si serviciile pe care le oferi. Ei actioneaza in mare parte pe platformele de socializare, deoarece majoritatea clientilor tai isi petrec ore bune pe aceste canale virtuale de comunicare.

Marketing-ul cu ajutorul influencerilor s-a dovedit a fi foarte util si relevant, atat pentru tine ca si brand, cat si pentru publicul tau tinta. Prin intermediul lor poti organiza giveaway-uri, fiind cea mai eficienta modalitate de a atrage atentia si de a creste interactiunea, deoarece oamenilor le place sa castige.

 

In final, este foarte important sa te folosesti de toate canalele relevante pentru publicul tau tinta, in special de reclame targetate. Astfel, te vei asigura ca informatia va ajunge mai repede unde iti doresti, iar clientii vor deveni mai constienti de prezenta ta, atat in mediul online, cat si in viata de zi cu zi.




Iti Doresti Sa Fii La Curent Cu Ultimele Noutati, Sfaturi Si Trucuri
Din Marketingul Online?





error: Continutul este protejat!
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul, pentru a oferi functiile retelelor sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor nostri pentru a-ti oferi experiente deosebite, pentru a analiza traficul si modul de utilizare si pentru a-ti personaliza serviciile noastre. In cazul in care alegi sa continui utilizarea website-ului nostru esti de acord cu utilizarea modulelor noastre si politica de confidentialitate.